Więcej opinii o naszych kursach na portalu trojmiasto.pl
Jest to kurs z rzetelnie przygotowanym i jasno określonym programem nauczania. Poprawa koncentracji, szybkości i efektywności czytania oraz nauki gwarantowana ale stopień tej poprawy zależy od dobrego nastawienia i zaangażowania ze strony kursanta. Trzeba jeszcze wspomnieć o nabyciu innych umiejętności jak np. żonglowanie. Doświadczeni i merytorycznie przygotowani prowadzący zdecydowanie pomagają w osiąganiu wyznaczonego celu i zapewniają dobrą atmosferę. Teraz nie pozostaje nic tylko czytać(szybko i efektywnie) i czerpać tego satysfakcję.
Bartek Kita - student stomatologii UM
„Rozpoczęłam kurs z tempem czytania 229 słów na minutę i 70 % stopniem rozumienia. Obecnie czytam 900 złów na minutę z 70 % stopniem rozumienia. Już w trakcie kursu przeczytałam 20 książek. Jednak najbardziej kurs pomógł mi pod względem uczenia się. Każdy może znaleźć swoje sposoby na wyciszenie i efektywną naukę.
Natalia - studentka germanistyki UG
Kurs to doskonała motywacja nie tylko do szybkiego czytania, ale też do zmiany innych nawyków. Godziny spędzone na zajęciach mijają w zawracającym tempie i fascynują poprzez różnorodność przekazywanej wiedzy. Zdecydowanie polecam osobom, które chcą czerpać przyjemność z czytania zaoszczędzić cenny czas. Rozpoczynałam szkolenie z tempem 200 słów na minutę i 60% rozumieniem. Obecnie czytam ok. 990 słów na minutę z 70% stopniem rozumienia.
Natalia Jeżdżewska - studentka filologii polskiej UG
Kurs pomógł mi w nie tylko szybciej czytać, ale lepiej się koncentrować i organizować czas w nauce. Mapy myśli stosuję dosłownie wszędzie. Czytam 1200 słów na minutę z 80% zrozumieniem. Rozpoczynałam z tempem 200 słów na minutę i 70% zrozumieniem.
Aleksandra - studentka fizyki PG i rusycystyki UG
Kurs pomógł mi nie tylko w szybkim czytaniu, ale w szybszym zdobywaniu wiedzy i łatwiejszym zapamiętywaniu. Odmienił mój pogląd na codzienne podejmowanie decyzji i zajęć. Wiem jak ważne jest planowanie czasu i wyznaczanie celów życiowych. Czytam ok. 1200 słów na minutę w zależności od trudności tekstu i celu lektury.