enter site Alternative flash content

Requirements

Magdalena Malik-Pochylska

follow url – certyfikowany trener technik koncentracji, szybkiego uczenia się oraz szybkiego czytania, pedagog,pasjonat nauczania dzieci oraz dorosłych, trener biznesu, autorka projektów szkoleniowych w zakresie komunikacji, coachingu, zarządzania czasem, wyznaczania celów, budowania własnej ścieżki oraz wystąpień publicznych. Uczestniczka wielu konferencji edukacyjnych i zarządzania jakością, wielu szkoleń i kursów specjalistycznych, w tym z zakresu opiniowanie programów, logorytmiki, Ruchu Rozwijającego bazującego na metodzie W. Sherborne. Autorka publikacji związanych z zakresem swojej działalności. Absolwentka pedagogiki na Uniwersytecie Zielonogórskim. Realizatorka wyznaczonych celów, nastawiona na permanentny rozwój, wykorzystująca zdobycze nauki, wiedzę oraz narzędzia pracy do zmaksymalizowania efektów działania.

click here


http://www.ithephotographer.com/narrative-essay-order/

Małgorzata Rodak

http://corporate-coach.com/writing-a-college-application-essay-college/ - psycholog, nauczyciel dyplomowany. Ukończyła psychologię na KUL, na Wydziale Nauk Społecznych. Ukończyła także studia podyplomowe na UMCS z zakresu Surdologopedii i Afazjologii. Pracownik Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Garwolinie od 1996 r. W poradni prowadzi  zajęcia dla dzieci i młodzieży z zakresu technik uczenia się i myślenia twórczego. Ukończyła min. kursy: „Nowoczesne techniki uczenia się”,„Praca z dzieckiem zdolnym” oraz kurs trenerski z zakresu szybkiego czytania i efektywnego uczenia się.  Zajmuje się także diagnozą trudności szkolnych, terapią rodzin, terapią dzieci niedosłyszących, terapią dzieci nadpobudliwych. Udziela porad i wsparcia rodzicom dzieci z problemami wychowawczymi. Prowadzi "Szkołę dla rodziców i wychowawców",zajęcia z zakresu wyboru zawodu dla młodzieży szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych.

http://www.lakecharlesclinicaltrials.com/computer-science-phd-thesis/ computer science phd thesis


Aleksandra Peksa

Jestem wielbicielką książek. Umiejętność szybkiego czytania umożliwiła mi poznanie wartościowych pozycji literackich i nie tylko. W najśmielszych marzeniach nie spodziewałam się , iż można w kilka godzin przeczytać, ba ! „pochłonąć" książkę i wiedzieć o czym się czytało! Z mojej pasji narodził się pomysł na przekazanie przyswojonej wiedzy i umiejętności innym, by mogli wykorzystać je jako sposób na relaks, pogłębienie wiedzy, poznanie świata i przede wszystkim. swoich nieodkrytych możliwości. Polecam gorąco! Zapewniam miłą atmosferę oraz „rozruch" szarych, uśpionych komórek.


Michał Smagała

PRowiec z zawodu, trener z powołania . Absolwent London School of Public Relations. Od kilku lat związany ze śląską branżą medialną, odpowiada za projekty komunikacyjne i marketingowe. Trener technik szybkiego czytania i efektywnego zapamiętywania. Specjalizuje się w szkoleniach dla młodzieży, dorosłych oraz dla biznesu. Szkoli grupy zawodowe z branży księgowości i administracji, studentów. Prowadzi treningi kreatywności i autoprezentacji. Jego ulubiona część zajęć to m.in. żonglowanie – czyli ćwiczenia wspomagające koncentrację.

Ewa Bensz

Z wykształcenia pedagog i doradca zawodowy, od ponad ośmiu lat związana ze szkolnictwem wyższym. Prowadzi zajęcia z aktywizacji zawodowej, komunikacji, negocjacji, zarządzania projektami. Z powodzeniem łączy wiedzę akademicką ze swoimi kwalifikacjami trenerskimi, dzięki temu prowadzi zajęcia przede wszystkim w oparciu o proces uczenia się w grupie. Stawia na praktykę – szkolenia prowadzone są w sposób warsztatowy, aktywny, z nastawieniem na współpracę i wymianę doświadczeń. Zawsze stara się dbać o dobrą atmosferę na zajęciach, budując dzięki temu poczucie bezpieczeństwa i swobody.

Specjalizuje się w szkoleniach dla rad pedagogicznych; m.in. z zakresu neurodydaktyki, mnemotechnik, komunikacji i radzenia sobie ze stresem.

Ponadto prowadzi  zajęcia z dziećmi i młodzieżą – to jej największa pasja, i przyjemność w pracy dydaktycznej. Prowadzi indywidualne lekcje z zakresu szybkiego czytania, koncentracji, metod zapamiętywania. Uczy dzieci z problemami edukacyjnymi (m.in. z dysleksją).


logo-stopka